Strategie
Bij het creëren van een meeting of business event is de strategie van een organisatie van groot belang. De meeting of het event moet in lijn zijn met de strategische marketing-, verkoop- en businessplannen. Crawfield verdiept zich in het voortraject in diverse zaken zoals de cultuur van de organisatie, de kernwaardes, de USP’s, de doelgroep, de corporate huisstijl etc.Inhoudelijk sterk en waardevol
Na een gedegen onderzoek heeft Crawfield een goede basis voor de creatie van een inhoudelijk sterk event of waardevolle meeting. In goed overleg met alle belanghebbende afdelingen wordt de juiste strategie bepaald en doorgevoerd in alle communicatie- en marketinguitingen. Ook wordt het inhoudelijke programma toegespitst op de gekozen strategie. Zo geeft de meeting of het event veel meer toegevoegde waarde aan de strategische doelstellingen.
Wilt u een event of meeting organiseren die uw strategie ondersteunen en versterken? Of wilt u uw (nieuwe) strategische plannen intern communiceren? Neem dan contact op met Crawfield voor een vrijblijvende afspraak en bespreek de mogelijkheden!